12 september 2013

Spinnewiel

Yes, ik heb een hele nieuwe spinnewiel gekocht. Een Ashford KIWI. Het is een heel fijn wieltje. Ik heb al heel wat meters gesponnen. Ik had ook van te voren een leenwiel, dus ik kon heerlijk alvast oefenen. Ik heb mijn oude wiel bij de grofvuil afgeleverd. Het deed heel erg veel pijn in mijn hart, maar ik heb gewoon niet de ruimte om meerdere wielen in huis te hebben. Ik heb binnen een dag al problemen, maar die wordt opgelost. Ik kan gelukkig nog door spinnen en wachten op een nieuw wiel. Een productiefout wat bijna nooit voorkomt. Het is bevestigd door iemand die heel veel verstand heb van spinnewielen. Ik ben van de week ook naar een spingroep in Gorinchem geweest. Spinnen in een groep, het was de hoge drempel waard en het gaf me zoveel energie dat ik 's avonds heerlijk kon feesten in Arkel. Ik ben gelijk lid geworden van de spingroep, ik ben gelijk veruit de jongste lid, maar de leeftijd viel gewoon weg door de gezamenlijke hobby: Het verwerken van wol en ieder op z'n eigen manier, het inspireerd mij ook om te gaan experimenteren met wol enz.

Geen opmerkingen: